було доповнене відсутніми главами про неописані типи безхребетних. В оформленні книги були додані кольорові фото, проте малюнки Блоха і Жутовського з першого видання зникли.
Ласкаво просимо до "Букініст Модниця" - вашого вірного провідника в світі старовинних та унікальних творів літератури. Ми пишаємося тим, що пропонуємо широкий асортимент б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок та листівок - справжніх скарбів минулого.
Кожна книга, кожен аркуш - це кусочок історії, який чекає на свого нового читача. У нашому магазині Modnitsa ви зможете знайти не тільки книгу, а й шлях до минулого.
Завітайте до нас сьогодні та відкрийте для себе скарбницю літературних відкриттів.
Ігор Іванович Акимушкін (рос. Игорь Иванович Акимушкин) — радянський письменник та науковець-біолог, популяризатор зоології, етології та охорони природи, автор науково-популярних книг про життя тварин, сценаріїв до науково-популярних фільмів.
Уперше почав публікуватись у 1956 році.
Книжки Акимушкіна спрямовані на розвиток психіки дитини, знайомство з таїнами тваринного світу, виховання відповідальності за природу й людську діяльність в ній. Багато його праць були перекладені на інші мови і порівнювалися з творами інших натуралістів: Пришвіна, Біанкі, Даррелла, Брема та інших відомих авторів. У своїх книгах Акимушкін широко користувався зарубіжними науковими й науково-популярними джерелами, що не були перекладені в СРСР, завдяки чому багато фактів російськомовні читачі вперше дізнавалися саме з його книг.
Ігор Іванович написав близько 96 дитячих, художніх і науково-популярних творів про тваринний світ. Найвідоміші його роботи: «Стежкою легенд», «Світ тварин», «Сліди небачених звірів», «Примати моря», «Цікава біологія».
Перше шеститомне видання з'явилося впродовж десяти років (1971—1981) у видавництві Молода гвардія, серія «Эврика». Червоною ниткою через всю збірку книг проходить тема відповідальності людини за долю тварин, за долю рідної планети. Видання розраховане на широкі кола читачів. Серія книг відрізнялась великою кількістю фотографій і незвичайним для свого часу дизайном. Сторінки з широкими білими полями, які прикрашали малюнки Блоха і Жутовського. Основний текст надрукований великим шрифтом, а цитати і додаткові відомості — шрифтом меншого регістру.