A. G. Yeliseyeva. G. V. Boganova.
ENGLISH FOR UNIVERSITY Students.
Олександра Георгіївна Єлісєєва Галина Василівна Боганова
Підручник англійської мови для 3-го курсу немовних факультетів університетів
- Вища школа 1970.192 стор.
Цей підручник призначається для студентів 3-го курсу гуманітарних факультетів університетів.
Підручник складається з 14 уроків і розрахований на 130 годин аудиторної роботи.
Всі тексти є оригінальними і неадаптованими (за винятком невеликої частини основного тексту уроку 13); уроки 4, 12 і 13 скомпільовані за кількома джерелами; ряд текстів дається з купюрами і деякими змінами, що було викликано методичними завданнями, що стояли перед авторами.
При відборі матеріалів автори враховували як їх пізнавальну цінність, так і мовні гідності.
Автори прагнули представити в підручнику зразки різних стилів сучасної художньої, суспільно-політичної та наукової літератури в якості джерел були використані: Художня література (твори С. Моема, с. Лікока, о. Уайльда і А. Кроніна), суспільно-політична періодика (газети Daily Worker, the Worker, the Morning Star і The Times), Наукова періодика (журнали Nature U Spaceflight), науково-фантастична література (Оповідання а.Азімова), публіцистична і суспільно-політична література, Науково-популярна література, енциклопедії. Були також використані підручники Екерслі, Пальмера і Хорнбі і ряд словників (the Advanced Learner's Dictionary of Current English " by A. S. Hornby, E. V. Gatenby, H. Wakefield: "the Learner's English-Russian Dictionary" comp. by S. Polomkina and H. Weiser: "Dictionary of Spoken English", Dover Publications, N. Y. та ін.) у пропонованому підручнику не даються уривки з драматичних творів, однак, цілий ряд розповідних текстів, включених до книги, насичений діалогом в такій мірі, що вони дають досить чітке уявлення про особливості діалогічного мовлення і надають не менше можливостей для роботи з розвитку навичок усного мовлення, ніж зразки драматургії.
При відборі текстів і їх обробці у вправах автори прагнули до того, щоб кожен урок давав викладачеві достатньо матеріалу для роботи не тільки над вузько конкретною темою, а й над більш широкою тематикою.