Довідникова література, Навчальна література, Маркетинг, Підручники, Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000, Рік 2000, Сторінок 752, Малюнки Так, Формат 84х108/16, Видавництво Питер, Мова російською В наявності 134 грн! Доставка по Києву, Харкову, Чернігову та Україні. Консультація безкоштовно, Телефонуйте +38(063)590-88-73. Книжковий магазин з продажу б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок, листівок..

Знайди Скарби Минулого в Нашому Книжковому Магазині Модниця

Ласкаво просимо до "Букініст Модниця" - вашого вірного провідника в світі старовинних та унікальних творів літератури. Ми пишаємося тим, що пропонуємо широкий асортимент б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок та листівок - справжніх скарбів минулого.

Кожна книга, кожен аркуш - це кусочок історії, який чекає на свого нового читача. У нашому магазині Modnitsa ви зможете знайти не тільки книгу, а й шлях до минулого.

Завітайте до нас сьогодні та відкрийте для себе скарбницю літературних відкриттів.


Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000

Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000

Маркетинговые исследования - Гилберт А. Черчилль. Изд.: Питер 2000, російською мовою, 752 сторінок, з малюнками. Формат: 84х108/16. ISBN 5-8046-0191-1
134 UAH
Код товару: 4391
Є в наявності

Про товар Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000

Гілберт а. Черчілль-Маркетингові дослідження

  • Серія "Маркетинг для професіоналів".
  • СПб: Видавництво "Пітер", 2000. - 752 с.: іл. 
  • ISBN 5-8046-0191-1

Книга одного з найавторитетніших у світі авторів з маркетингових досліджень веде читача в дивовижний світ вивчення споживачів і конкурентів, ринкового середовища та аналізу неформалізованої інформації.

Хіба можна без цього ефективно працювати на ринку?

Детально розписані процедури різноманітних методів дослідження ринку, велика кількість прикладів з практики, поради щодо застосування тих чи інших напрямків маркетингових досліджень для потреб конкретних фірм роблять це видання необхідним не тільки для студентів і викладачів економічних вузів, а й для фахівців в області маркетингу, реклами, а також для кожного, хто хоче домогтися успіхів у підприємницькій діяльності.

Характеристики Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000

Властивості Характеристики
Рік 2000
Сторінок 752
Малюнки Так
Формат 84х108/16
Видавництво Питер
Мова російською

Відгуки Маркетингові дослідження - Гілберт А. Черчілль. 2000

На жаль, відгуків ще немає, Ви можете стати першим!

Додати відгук
Рекомендуємо
Див. також: Підручники

Книгарня Букініст Модниця
пн.-птн. 9:00-18:00