Романи

  • Арманс (фр. Armance, 1827)
  • Червоне та чорне (фр. Le Rouge et le Noir, 1830)
  • Пармський монастир (фр. La Chartreuse de Parme, 1839)
  • Ламієль (фр. Lamiel, писаний протягом 1839-42, незакінчений, виданий 1889)
  • Люсьєн Левен (фр. Lucien Leuwen 1835, незакінчений, виданий 1894)
  • Життя Наполеона (фр. Vie de Napoléon, 1817—1818, виданий у 1929)

Автобіографії

  • Життя Анрі Брюлара (фр. Vie de Henri Brulard, 1835—1836, видано 1890)

Новели

  • Рожеве і зелене (фр. Le Rose et le Vert, 1837, незакінчена)
  • Міна де Ванґель
  • Вітторія Аккорамбоні (Vittoria Accoramboni)
  • Італійські хроніки (фр. Chroniques italiennes, 1838—1839)
  • Ченчі (фр. Les Cenci)
  • Герцогиня де Палліано (фр. La Duchesse de Palliano)
  • (фр. L'Abbesse de Castro, 1832)
  • «Ваніна Ваніні, або деякі подробиці щодо останньої венти карбонаріїв, розкритої в Папській області» (1829)

Есе

  • Про Кохання (фр. De L'Amour, 1821)
  • Мемуари егоїста (фр. Souvenirs d'Égotisme, видано у 1892)

Українські переклади

  • Стендаль. Абатесса ді Кастро: Оповідання / Пер. С. Пащенко. Відень : Чайка, [1921—1923]. XVIII+157 с.
  • Стендаль. Ченчі: Оповідання / Пер. С. Пащенко. Відень : Чайка, [1921—1923]. XII+56 с.
  • Стендаль. Пармський монастир картезіянців. Роман. Пер. з французької Василь Вражливий. Вступна стаття Л. Старинкевича. — Харків: Вид. «Література і мистецтво», 1932.
  • Стендаль. Ченчі. Новели. Пер. за ред. Максима Рильського. — Харків-Київ: Вид. «Література і мистецтво» 1934. (До видання увійшли новели «Ченчі», «Герцогиня Пальяно», «Ваніна Ванані», «Вікторія Аккорамбоні», «Абатиса з Кастро»)
  • Стендаль. Червоне і чорне. Пер. з французької Елизавети Старинкевич, Київ: Держлітвидав, 1940.
  • Стендаль. Червоне і чорне. Пер. з французької Елизавети Старинкевич, передмова Тетяни Якимович, Київ: Видавництво «Дніпро», 1977.
  • Стендаль. Естетика реалізму: Збірник. Пер. з фр. /Упорядкування, вступ, стаття і приміт. І. М. Овруцької.— Київ: Мистецтво, 1983.— 278 с.— (Пам'ятки естет. думки)
  •  Стендаль. Червоне і чорне. Пер. з французької Елизавети Старинкевич, Харків: Фоліо, 2013 (перевидання: 2017)

Знайди Скарби Минулого в Нашому Книжковому Магазині Модниця

Ласкаво просимо до "Букініст Модниця" - вашого вірного провідника в світі старовинних та унікальних творів літератури. Ми пишаємося тим, що пропонуємо широкий асортимент б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок та листівок - справжніх скарбів минулого.

Кожна книга, кожен аркуш - це кусочок історії, який чекає на свого нового читача. У нашому магазині Modnitsa ви зможете знайти не тільки книгу, а й шлях до минулого.

Завітайте до нас сьогодні та відкрийте для себе скарбницю літературних відкриттів.


Стендаль

Стендаль (Анрі-Марі Бейль) (фр. Stendhal, справжнє ім'я: Анрі-Марі Бейль (фр. Henri-Marie Beyle)) — французький письменник. Автор роману «Червоне та чорне».

У розумінні мистецтва й ролі художника Стендаль йде далі від просвітителів і стверджує, що мистецтво за своєю природою соціальне, воно служить суспільним цілям. Це положення Стендаль перетворює на бойову зброю проти мистецтва свого часу, насамперед проти класицизму. Його мистецтвознавчі роботи були гостро публіцистичні. Однією з головних його робіт з літератури є «Расін і Шекспір» (1825).

У той час, коли Стендаль сформулював свої естетичні погляди, європейська проза перебувала під впливом Вальтера Скотта. Передові письменники вважали за краще неспішне розгортання оповіді з докладною експозицією і розлогими описами, покликаними занурити читача в місце, де відбувається дія. Рухома, динамічна проза Стендаля випередила свій час. Він сам передбачав, що його зможуть оцінити не раніше 1880 року. Андре Жид характеризував його романи як «листи в майбутнє».

І дійсно, відродження інтересу до Стендаля припало на другу половину XIX століття. Шанувальники Стендаля вивели з його творів цілу теорію щастя — т. Зв. бейлізм, який «наказував не упускати жодної можливості насолодитися красою світу, а також жити в очікуванні несподіваного, перебувати в постійній готовності до божественної непередбачуваності». Гедоністичний пафос творчості Стендаля успадкував один з великих французьких письменників Андре Жид.

Психологічні погляди Стендаля не втратили свого значення до наших днів. Так його теорія «кристалізації любові» представлена ​​в 1983 році у вигляді витягів з його тексту (книги) «Про любов» в «Хрестоматії з психології емоцій», що вийшла під редакцією Ю. Б. Гіппенрейтер.

Стендаль
Сортувати:
Життєписи Гайдна, Моцарта і Метастазіо. Життя Россіні - Стендаль. 1988
код: 4407
44 UAH
Є в наявності
Жизнеописания Гайдна, Моцарта и Метастазио. Жизнь Россини - Стендаль. Изд.: Музыка 1988, російською мовою, 640 сторінок, з малюнками. Формат: 84х108/32. ISBN 5-7140-0110-9 Рік: 1988; Сторінок: 640; Малюнки: Так; Формат: 84х108/32; Видавництво: Музыка; Мова: російською;
Червоне та чорне: Хроніка ХІХ століття - Стендаль 1988
код: 3620
62 UAH
Є в наявності
Красное и черное: Хроника ХІХ века - Стендаль. Видавництво: Радянська школа 1988 російською мовою. 400 сторінок. ISBN-5-330-00371-7. Рік: 1988; Сторінок: 400; Малюнки: Ні; Формат: 60х90/16; Видавництво: Радянська школа; Мова: російською;

Книги Стендаля

Книгарня Букініст Модниця
пн.-птн. 9:00-18:00