Ласкаво просимо до "Букініст Модниця" - вашого вірного провідника в світі старовинних та унікальних творів літератури. Ми пишаємося тим, що пропонуємо широкий асортимент б/в літератури, старих книжок, енциклопедій, поетичних збірок та листівок - справжніх скарбів минулого.
Кожна книга, кожен аркуш - це кусочок історії, який чекає на свого нового читача. У нашому магазині Modnitsa ви зможете знайти не тільки книгу, а й шлях до минулого.
Завітайте до нас сьогодні та відкрийте для себе скарбницю літературних відкриттів.
Юрген Саленбахер (Jürgen Salenbacher) - бізнес-тренер і бренд-тренер, координатор інновацій і захоплюючий основний доповідач. Його шлях розпочався як арт-директора в Мюнхені, Німеччина, після вивчення дизайну у Фрайбурзі. Пізніше він розширив свій кругозір, отримавши диплом зі зв'язків з громадськістю Баварської академії праці (BAW) в Мюнхені.
Протягом цих років він подорожував по всьому світу, працюючи на різних посадах у сфері дизайну, маркетингу та комунікацій. Серед його клієнтів були такі відомі бренди, як Adidas, Bayer Healthcare, Coca-Cola, Levi's, Lego, Louis Vuitton, Novartis, Roca, Swatch і Vittel. У 1997 році він став співзасновником креативного агентства D-Office, а в 2002 році зайняв посаду директора з маркетингу The Performers (Omnicom Group).
Після отримання ступеня MBA в бізнес-школі EADA в Барселоні в 2005 році він приєднався до Global Healthcare в якості директора зі стратегії. Його пристрасть до викладання привела його до таких навчальних закладів, як Університети дизайну IED в Барселоні та Флоренції, Hyper Island у Стокгольмі та HSLU у Люцерні.
У 2011 році він взяв на себе роль академічного декана IED Європейського інституту дизайну в Барселоні, зосередившись на управлінні дизайном і бізнес-дизайном, щоб стимулювати зміни в освіті в галузі дизайну. З 2013 року він працює координатором інновацій в комунальній компанії, приділяючи особливу увагу цифровому дизайнерському мисленню, стратегії "розумного міста" та розвитку компетентностей.
Його перша книга "Креативний персональний брендинг" зазнала шістьох видань англійською мовою, а також була опублікована іспанською, російською та українською. Він виступав з доповідями, семінарами та майстер-класами у таких містах, як Барселона, Більбао, Флоренція, Люцерн, Таллін, Відень та Цюріх.
Серед його напрямків роботи і навчання були такі країни, як Аргентина, Австралія, Білорусь, Бельгія, Китай, Колумбія, Естонія, Ефіопія, Японія, Мексика, Росія, США, Велика Британія, Ізраїль, Італія, Індія, Словенія, Швеція та Швейцарія.
Його головне бачення - працювати з людьми з усього світу, зберігаючи підхід, орієнтований на людину. Коли він приступає до нових проектів, його перше запитання часто обертається навколо того, як ми можемо співпрацювати, ділитися історіями, культурою та працювати змістовно.
У його поточному житті в Барселоні він живе зі своєю дружиною, насолоджуючись тенісом і безтурботністю пляжу. Його інтереси охоплюють мистецтво, дизайн, моду, архітектуру, фотографію і, звичайно ж, подорожі.